სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი | ||
სახელი და გვარი | ეკა ბოხუა | |
რაიონი | ქალაქ ქუთაისი | |
სკოლა | ქალაქ ქუთაისის N9 საჯარო სკოლა | |
ქალაქი | ქუთაისი | |
თემის მონახაზი | ||
თემის დასახელება ,, ცნობილი ადამიანების მოსაზრებების გაცნობა- გია დვალის ლექციების მოსმენა" | ||
თემის შინაარსი | ||
სამყაროს წარმოშობის შესახებ მოსწავლეებში არსებულ კითხვებზე პასუხების მოძებნის მიზნით ბატონი გია დვალის ლექციებიდან საჭირო ფრაგმენტების მოძიება, აკინძვა და მოსწავლეებისთვის მოსმენა, გაცნობა. | ||
საგანი | ||
ფიზიკა | ||
დონე/კლასი | ||
საბაზო და საშუალო საფეხური/ VII - X კლასი | ||
განხორციელების დროის ჩარჩო | ||
2023 წელი იანვარი | ||
თემის საფუძვლები | ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები | ||
მუხლი 7. ეროვნული სასწავლო გეგმის სწავლა-სწავლების მიზნები
1. ეროვნული სასწავლო
გეგმის სწავლა-სწავლების მიზნებია მოსწავლეს განუვითაროს შემდეგი გამჭოლი უნარები და ღირებულებები: დროსა და სივრცეში ორიენტირება, და წიგნიერება
საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების სწავლების მიზნები და ამოცანები
საბუნებისმეტყველო
მეცნიერებების ჯგუფში გაერთიანებული საგნების სწავლების მიზანია, გაუჩინოს
მოსწავლეს ინტერესი და აზიაროს საბუნებისმეტყველო მეცნიერების საფუძვლებს,
განუვითაროს კვლევის უნარ-ჩვევები, რაც მას საშუალებას მისცემს, შეიცნოს და
გაითავისოს სამყარო, იგრძნოს პასუხისმგებლობა საკუთარი თავის, საზოგადოებისა და გარემოს მიმართ. | ||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები | ||
პროექტის მიზანი: გაეცნოს და შეისწავლოს მოსწავლეებმა სამყაროს შესახებ არსებული მოსაზრებები. მოსწავლე შეძლებს დააკავშიროს მეცნიერული წარმოდგენები ერთმანეთთან და ჩამოაყალიბოს საკუთრი მოსაზრებები. | ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები | ||
ზოგადი კითხვა | 1. როგორ წარმოიშვა სამყარო? | |
თემატური კითხვები | 1.რა ვიცით სამყაროს წარმოშობის შესახებ?. 2. რომელ მეცნიერთა მოსაზრებებს ვიცნობთ? | |
შინაარსობრივი კითხვები | 3. რომელ მეცნიერთა მოსაზრებების მოსაზრებების გაცნობას ისურვებდით? 1. ემთხვევა თუ არა მეცნიერული და რელიგიური წარმოდგენები სამყაროს შესახებ ერთმანეთს? 2. რა მოსაზრებები აქვს ბატონ გია დვალის სამყაროს წარმოშობის შესახებ. | |
შეფასების გეგმა | ||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო | ||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები | ||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის დაწყებამდე გამოვიკვლევ მოსწავლეების ცოდნას სამყაროს წარმოშობის შესახებ (K-W-L) ცხრილის გამოყენებით, ამ აქტივობის მიზანია დავადგინო მოსწავლეთა წინარე ცოდნა სამყაროს წარმოშობის შესახებ, შემდეგი აქტივობაა დავალებების განაწილება ჯგუფებში. კლასი დაყოფილია 5 ჯგუფად.ჯგუფები მოიძიებენ ინფორმაციას შესაბამის თემებზე: 1) სამყაროს წარმოშობის შესახებ წარმოდგენების ცვლილების ეტაპები; 2)სამყაროს წარმოშობის შესახებ რელიგიური წარმოდგენები; 3) სამყაროს წარმოშობის შესახებ ანტიკური თეორიები, 4) სამყაროს წარმოშობის შესახებ თანამედროვე თეორიები, 5) რა ვიცით შავი ხვრელების შესახებ ინფორმაციის მოძიება- გაანალიზება-დახარისხების პროცესში მოსწავლეებზე ვაწარმოებ დაკვირვებას , გამოკითხვას, გასაუბრებას. მოსწავლეები ინფორმაციას მოიძიებენ სახელმძღვანელოდან,ინტერნეტიდან, მოაწყობენ დისკუსიას, შექმნიან ბროშურას, გააკეთებენ კედლის გაზეთს,
მუშაობის პროცესში მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი შეფასებით. პროექტზე მუშაობა დასრულდება სასკოლო პრეზენტაციით.მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი შეფასებით და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკით. | ||||||||||||||||||||||||||||
No comments:
Post a Comment